tiistai 2. helmikuuta 2010

Miten sinä teit tämän?

Aamulla, matkalla työhuoneeseesi, koputit huoneeni oveen. Raotit ovea jonkin verran ja huikkasit Moi ja suljit oven. Huusin perääsi, mutta et kuullut. Nousin tuolista ja tulin huoneeseesi. Kerroin meneväni kokoukseen. Hetken ihmettelit, miksi kerron sen, sitten tajusit: "Niin se ruokahomma!" Sanoin pääseväni vasta puoli kahdeltatoista ja sinä sanoit olevasi nälkäinen. Sovimme, että menet jo yhdeltätoista, mutta odotat minua.

Kun tulin, istuit yksin isossa pöydässä. Olin toki sanonut, että hätistele kaikki pöytään tulijat pois, mutta en uskonut niin käyvän. Istahdin viereesi, sillä siinä on minun paikkani. Emme ehtineet olla kahden, pöytään tuli heti muita. En ehtinyt kiittää sinua siitä, että odotit minua.

Ruokailun jälkeen kävelimme yhdessä takaisin. Kerroit minulle jotain, minä naurahdin, pehmeänä ja onnellisena.

Miten sinä teit tämän?

Kun kävelen vierelläsi, kaikki etäisyydet tuntuvat liian pitkiltä.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...