perjantai 2. huhtikuuta 2010

Love is all around

Eilen oli aprillipäivä ja minua huijattiin kaksi kertaa. Herkkäuskoisena ja naiivina ihmisenä uskoin hetken kahden ystäväni kertoman jutun olevan totta. Nopeasti tajusin kuitenkin, ettei kumpikaan tarina voi pitää paikkaansa.

Sitten kuulin jutun, jonka toivoin olevan aprillia, mutta joka ei sitä ollut. Asiaa pohdittuani tajusin, että se oli paras mahdollinen uutinen. Ihminen, jota olin pitänyt miesihanteenani, osoittautui joksikin muuksi. Mies, joka on suhteessa kahden naisen kanssa yhtaikaa ja valehtelee samalla ystävilleen olevansa sinkku, ei voi olla ihanteeni.

Tämä on hyvä asia, koska nyt olen hänestä täysin vapaa. Olin häneen hyvin rakastunut, mutta onneksi tajusin jossain vaiheessa, että juuri hän ei ole minulle oikea. Silti olin hänessä kiinni ja unelmoin tapaavani miehen, jossa on hänen hyvät ominaisuutensa.

On oikein hyvä asia päästä eroon tällaisista unelmista ja ihanteista. Nyt voin oikeasti tavata miehen, joka yllättää ja vie jalat alta.

Wet Wet Wetin kappale Love is All Around on päivän musiikkina, koska biisin nimi kuvastaa valehtelevan entisen ihanteeni tapaa kerätä naisia ja pitää heitä varalla.

Samalla se kuvastaa uutta asennoitumistani ja uskoa tulevaisuuteen.

Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...